הייעוץ המשפטי ממשיך לתקוע מקלות בגלגלי חוק הגיוס

    מוטי הלפרין No Comments on הייעוץ המשפטי ממשיך לתקוע מקלות בגלגלי חוק הגיוס

    המשנה ליועמ"שית, גיל לימון זעם בממשלה על ההחלטה לייצוג נפרד למשרדי הממשלה בבגצ הגיוס. "נביא חו"ד משלנו על ההחלטה שעלתה כאן ברגע האחרון" • אחד השרים ניסה לברר מה תהיה חו"ד, לימון לא ענה אבל טען: "ניסיתם לעקוף ולדלג עלינו, לא הודעתם מראש כי חששתם מהתגובה שלנו" | פרסום ראשון במהדורת הבוקר

    צילום: פלאש 90
    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדרמה בחוק הגיוס נמשכת: אמש אישרה הממשלה שהייצוג המשפטי הנפרד שהיא הזמינה לבג"צ הגיוס, לא יהיה ייצוג רק מטעם משרד ראש הממשלה אלא גם משאר משרדי הממשלה הנוגעים לעתירת הגיוס.

    היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לא אישרה את ההחלטה הזאת, החלטה שעלתה ברגע האחרון בישיבת הממשלה. זאת בניגוד לאישור שהיא כן נתנה לרה"מ בנימין נתניהו, לייצוג משפטי נפרד.

    מי שזעם על ההחלטה שמזכיר הממשלה יוסי פוקס העלה ברגע האחרון – הוא המשנה של מיארה, גיל לימון. "אנחנו נביא חוות דעת משלנו על ההחלטה שקיבלתם כאן, לייצוג משפטי נפרד לכלל משרדי הממשלה בבגצ הגיוס" הודיע לימון לנוכחים בממשלה.

    כשאחד משרי הממשלה ניסה לברר בהמשך עם לימון מה תהיה חוות הדעת שיפרסמו, לימון סירב להשיב אבל טען כי "ניסיתם לעקוף אותנו בהחלטה הזאת – לדלג עלינו ולא הודעתם לנו מראש שתביאו אותה לממשלה כי חששתם מהתגובה שלנו. בחוות הדעת נבהיר היטב את עמדתנו בנושא".

    הסיבה לכך שלימון טוען שמדובר בניסיון של בממשלה לעקוף אותו – היא מכתב שהוא עצמו פרסם, מכתב בו דרש כי משרדי הממשלה ימשיכו להיות מיוצגים על ידי המדינה, בניגוד לממשלה שתיוצג באופן פרטי לבקשתה. אמש כאמור, הממשלה החליטה אחרת.

    האזינו לדיווח ב'מהדורת הבוקר'>>



    0 תגובות